Sunday, January 16, 2011

Aku Yang Sibuk @ Gago Bekerja

'Kesibukan Ialah Garam Kehidupan'

Yalah yang dapat digambarkan. Minggu pertama tahun baru urang lain ayik kelakar hal azam baru dan apa-apa lagik. Tapi aku sibuk memenuhi tuntuan kerja mahupun rumahtangga.

Aku sibuk untuk menyiapkan Buletin Jabatan 2010. Mun ekot perancangan maok diprint dan diagihkan ujong taun.Tapi di atas sebab-sebab tertentu dan dasar kesempurnaan..ceh..maka ianya dilewatkan. Maka aku dan sidang redaksi yang lain berhempas pulas dan sik lah nak sampe bermati-matian..sik ku maok nak pembulak.

Insya-Allah..mudahan dengan izin Allah Buletin Jabatan kamek urang akan siap pada 28 Januari tok.Harap-harap kali tok lebih baik dari penerbitan nak lepas. Maklumlah aku bukannya bertauliah pun..hihi..tapi mun nak sekadar belajar dan buat, dapatlah juak dipakey.

No comments:

Post a Comment